úterý 13. února 2018

Všechny moje rozpracované projekty

V sobotu bylo docela hezky a tak jsem si vytáhla všechny svoje rozpracované projekty a vyfotila.
Jsou čtyři - vlastně už jenom tří.
Během víkendu jsem stihla doplést ponožky.

No a co tam tady vlastně mám?

Háčkované čtverečky jsou dárky pro Ježíška - snad toho letošního. Modrý už se blíží ke konci. Tento dárek je můj kostlivec. Ještě mám jednoho, ale někde hezky uloženého, že nevím, kde. Jsem hrozná.
Takže modrý kostlivec - původní plán byl obě děti stejnou barvu. Začala jsem háčkovat současně někdy začátkem roku 2015. Původně měly být ten rok k Ježíšku, ale nestíhala jsem no a ani další Ježíšky to nebylo. Tak snad to bude letos. No a protože jak jsem háčkovala, tak jsem zjistila, že toho bude málo a na dva dárky nestačí, tak jsem přikoupila fialovou. No a fialový dárek jsem začala někdy v červenci 2017 na služební cestě.  Zjistila, že to do Ježíška nestihnu a odložilo. Letos to musím stihnout.

Dalším projektem je svetřík pro tu moji Rozárku - využila jsem nasyslených zásob Merina od Vlnapu. Sice v návodu je jiná vlna, ale to nevadí. Musím zpracovat zásoby.

No a posledním projektem - teď už hotovým - jsou ponožky.
Ty jsem nahodila opravdu na rychlo. Babi bude mít narozeniny a nechtěla nic. Tak jsem si řekla, že další ponožky by se jí hodily. Je to opravdu poslední - vlastně né poslední, ještě možná zbude od háčkování čtverečků - klubíčko ponožkovky z bavlnou. Je to ponožkovka od Vlnapu. Kupovala jsem ji v galanterii na čepičku pro Myšáka pletenou v dubnu 2013
Takže tady máte ponožky. Ta zelená je opravdu hodně svítivá.
Snad se budou babi líbit.
No a ještě něco zbylo - přidáno do krabice na zbytkovky.
Takže mám rozpracované 3 projekty a doufám, že alespoň jeden co nejdřív dokončím.
No a jak se znám, tak možná nahodím na projekt další - což budou nejspíš ponožky nebo dárky pro paní učitelky do školky. Myšák letos končí a tak se budeme loučit. Jedna paní učitelka nás školkou provázela celých 8 let - 4 roky s Rozárkou a 4 roky s Myšákem.
Jo ten čas letí. Za chvilku doma budu mít dva školáčky.

No a také jsem se konečně dostala ke čtení.

Čtu DEODUŠI od pana Wericha - Finfárum se mi líbilo, ale tato kniha - zatím jsem na začátku, ale mám takové smíšené pocity. Uvidíme dál.




Žádné komentáře:

Okomentovat