pondělí 3. prosince 2018

Adventní

Včera byla první Adventní neděle. Za 3 týdny přijde Ježíšek a já stále nemám dárky pro mého muže.
Svetr je stále ve fázi velké rozpracovanosti - ještě jsem se nedostala ani k tělu. Stále nemám potřebný počet ok - pořád nahazuji a již mě to nebaví.

První adnventní víkend byl ve znamení poklusu.
V pátek u nás bylo náledí a tak jsem z práce vyrazila o 30 min dříve než normálně. Přesto jsem domů jela skoro hodinu ( normálně mi cesta trvá cca 15-20 min).
Doma mě čekalo překvapení.
Cácorka ve škole vytvořila krásný adventní věnec.

Poslední roky jsme měli tento. Takže je to vítaná změna. Krásně provoní celý byt.

Už máme i uklizený obývací pokoj. Takto obývací pokoj vvypadal v pátek večer
Myšák tam měl týden rozdělané koleje a po příchodu ze školy si hrál. Takže v pátek jsem koleje uklidili. To, aby doma bylo hezky útulno.

V noci jsem ještě připevnila na schody adventní pytlíčky.

 V sobotu ráno na děti kromě pytlíčků čekalo i jiné překvapení - sníh.
Takže jsem už v 9:00 šli ven a bobovali.
Sice sněhu moc nebylo, ale dětem to stačilo.

O víkendu jsem byla také na kreativním veletrhu a koupila nějaké maličkosti pro děti pod stromeček - mandely. Pro sebe dřevěné knoflíky a 4 dřevěné ozdoby na stromeček. Také jsem neodolala a koupila klubíčko vlny - mělo by stačit na vestičku, šatičky. Opět jsem porušila svoje předsevzetí, že nebudu kupovat vlny a zpracuji syslírnu. Ale prostě jsem neodolala. A je to jen jedno klubíčko.
Něco takového - to jsem pletla pro tu moji cácorku.

Je to klubíčko od Klubíčka snů.
Barva indigo
Trojnitka - 1000 m.
Takže doufám, že mi to stačí.

Také jsem konečně pověsila na vchodové dveře nový věnec, ale o něm zas příště.






Žádné komentáře:

Okomentovat