úterý 11. prosince 2018

Ručně pletené ponožky pro Ježíška

Hotovo, hurááááááááá
V neděli jsem měla chvilku volna a tak jsem se konečně dokopala k dokončení ponožek. No ono stačilo zatáhnout 4 nitky a bylo hotovo. Jenže já jsem se k tomu nějak nemohla odhodlat.
Ale pochlapila jsem se a mám hotovo. Ještě jsem je stihla i zabalit a pro Vás vyfotit.
Všechny ponožky jsou pletené ze Sportiva od Vlnapu na jehlicích č.2,5.
Jsou pletené obě najednou na jedné kruhové jehlici od špičky. Návod na ponožky najdete u mě na blogu - kdo by měl chuť tvořit.
Tak tady jsou dvoje poslední nezabalené ponožky - tedy teď již zabalené.
 Přidány k ostatním.
 Tak jsem letos upletla 15 párů ponožek - od dětských až po pánské.
Takže tu máme 3 páry pánských ponožek vel. 42-43
Jeden pár dámských ponožek vel. 39-40
Tři páry dámských ponožek vel. 38
Jeden pár dámských ponožek vel. 36
Jeden pár dětských ponožek vel. 37-38
Dva páry dětských ponožek vel. 36-37
Jeden pár dětských ponožek vel. 35-36
Jeden pár dětských ponožek vel. 34-35
Jeden pár dětských ponožek vel. 33
A jeden pár dětských ponožek vel. 30
Teď ještě dodělat svetr pro drahou polovičku a dárek pro Rozárku a mám hotovo.
A pak konečně můžu nahodit na dva teplé svetry pro mou maličkost. Také bych chtěla novou čepici - v té staré je mi docela zima.
Snad první týden v lednu něco stihnu vyrobit. Děti jdou do školy až 7. ledna a tak si nejspíš vezmu první týden v lednu dovolenou. Bude to nádhera - 14 dní volna. Hurá.

2 komentáře:

  1. To je mi ale ponožkové nadělení! :-) Terko, jsi borka. Klobouk dolů před Tvou produktivitou práce i luxusním balením ponožkovým :-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji. Do předloni jsem ponožky nechávala jen tak složené v krabici a pak byl problém pro koho jsou. Loni jsem najela na tento systém a je k nezaplacení. Upletu, označím a pak již jen předám.

      Vymazat