pondělí 17. prosince 2018

Veselé Vánoce a Štastný rok 2019

Ahoj všichni.

rok se s rokem sešel a za týden tu máme Štědrý den a za pár dní poté přivítáme rok 2019.

Dneska bych Vám všem chtěla popřád krásné prožití posledního Adventní týdne, pohodové vánoční svátky a také do toho roku 2019 jen to nejlepší.

Proč již dnes? 
No protože si dopřeji takové malé blogové prázdniny. Prvně co jsem nastoupila do práce budu mít dovolenou 14 dní v zimně - tedy mezi svátky. Všechny děti mají do 2.1 prázdniny a ty naše mají ještě čtvrtek a pátek ředitelské volno. Dlouho jsem uvažovala, zda si mám vzít 3 dny dovolené i první týden v lednu a nakonec jsem si řekla proč né. Letos jsem vlastně 14 dní v kuse odpočinkovou dovolenou neměla a tak si to teď vynahradím.

Letošní rok byl ze začátku pomalejší jak doma, tak i v práci. Zato druhá polovina roku byla v poklusu.
Od května jsem nastoupila na nový projekt (naše oddělení zrušily a tak jsem přešla jinam), takže jsem se začala učit zase něco nového. K novému projetu stále mám i část toho starého.
Od ledna jsem intenzivně pracovala na dekách pro Ježíška a od července jsem najela na pletení ponožek. Dovolenou jsem měla vlastně první týden v červenci - Alpy, druhý týden v srpnu - doma s dětmi a pak ještě 14 dní přelom srpen/září. Poslední týden v srpnu opět Alpy a první týden jsem měla vyhrazený na našeho prvňáčka.
Z Myšáka se stal školáček. Takže i když jsem měla 14 dní dovolenou, tak to vlastně moc dovolená nebyla. Ráno odvést děti do školy, pak si jednoho po druhém vyzvednout.
Ono sice jsem měla cca 4 týdny, ale jen jeden byl odpočinkový. V Alpách je sice krásně, ale moc se tam lenošit nedalo.
Takže si myslím, že tu 14 denní dovolenou si zasloužím.

No a co budu těch 14 dní dělat - navštívíme příbuzné a známe, budu hodně spát, odpočívat, trávit čas s dětmi a taky trošku plést. Možná i trošku uklízet. Poslední léta jsem přehodnotila naši domácnost. Snažím se věci minimalizovat, ale stále to není hotové. Pomalu pracuji na minimalizaci naší domácnosti.

No a co přinese rok 2019?
Netuším,
ale už teď vím,
že předsevzetí si opět dávat nebudu,
protože je nikdy nedodržím.
Budu se dále ale snažit pár věcí změnit
a to:

Chci omezit nebo raději vůbec nakupovat vlny. I letos jako loni jsem si dala předsevzetí, že nebudu nakupovat vlnu. I letos jsem to porušila a nakoupila pár klubíček nových vln. Stále budu i nadále zpracovávat přednostně nasyslenou vlnu a nekupovat novou - až zpracuji zásoby. Takže budu muset vymýšlet projekty z toho co doma mám. Bude to docela zábavné.

Možná bych se pustila do háčkovaného přehozu přes naši postel, ale uvidíme jak to dopadne. Vlnu mám doma cca 4 roky a čas jsem si zatím nenašla. Tak snad příští rok bude čas.


Dětem bych ráda ušila přehozy přes postele. Látky jsem koupila letos, ale nestihla zpracovat.

Chtěla bych se zdokonalit v němčině - to jde pomalu, není moc času a síly.






Také bych ráda více četla, ale večer padám do postele dost utahaná.

Chtěla bych si konečně uplést alespoň 3 nové svetry. Vlny mám v syslírně a nemám čas tvořit něco pro sebe. Svetry potřebuji. Stále nosím cca 3 a už mě to nebaví.

Chtěla bych si začít zapisovat hanemade dárky na Vánoce už v lednu a držet se seznamu. A vůbec mít dárky nakoupené či vyrobené co nejdřív a mít tak Advent spíše odpočinkový než nakupovací. To se mi letos tak z 80% povedlo.

Chtěla bych polepit staré krabice od bot papírem a pak do nich dávat dárky pro Ježíška - vypadalo by to stylově a odpadl by problém s kupou balícího papíru.

Chtěla bych hodně času trávit s dětmi.

Chtěla bych ....

Je toho opravdu moc co bych příští rok chtěla udělat.
Snad mi to vyjde.

No a Vám bych chtěla popřát hodně zdraví, štěstí, lásky a radosti v roce 2019.

Chtěla bych Vám poděkovat za Vaši návštěvu na mém blogu a za krásné komentáře, které mi tu necháváte.

Během ledna vložím příspěvek z projekty za rok 2018 a také o tom, jak dopadla akce syslírna.

Žádné komentáře:

Okomentovat