úterý 14. května 2019

Háčkovaná srdíčka

Tak jsem začala další projekt - tentokrát háčkovaný.
Loni jsem nabídla v družině paní vychovatele háčkovaná podkafíčka do jejich Vánočního jarmarku.
Původně jsem je háčkovala na jiný jarmark, ale nakonec z něj sešlo.
Takže mi doma zůstala. Nabízela jsem je synovci jako dárek do tomboly, ale ani se neozval. Takže jsem to zkusila loni na podzim znovu.
Pokud je chcete vidět, tak koukněte sem a sem.
Všechna se prodala. Byla jsem ráda, že našla využití a pomohla. Družina si tak vydělává a sponzoruje zvířátko.
Takže jsem letos nabídla paní vychovatele, že bych jim opět něco uháčkovala.
Vybrala jsem materiál - zbytky 100% bavlny (paní vychovatelka mi nabídla, že mi dají materiál, ale odmítla jsem - mám toho docela dost). Vybrala pár návodů a pomalu začnu vyrábět.

Takže tady máme první návod a klubíčka, která budu zpracovávat.
Návod je ze stránek firmy DROPS.

No a také již vzniklo první zkušební srdíčko, které v neděli putovalo k mojí mamce - byl přece den matek.


Srdíčko se líbilo a já budu pomalu, ale jistě  vyrábět další. Přece jenom mám spoustu plánů pro letošního Ježíška, tak musím začít s předstihem - ale jak se znám, tak poslední dárky budu dělat na poslední chvíli.

Žádné komentáře:

Okomentovat