úterý 7. května 2019

Svetr pro cácorku podruhé

Pomalu ale jistě pokračuji v pletení. Poslední týden jsem pletla jen po chvilkách. Náš čtyřnohý miláček vyžaduje spousty času, do toho jsme začali dělat pod altán dlažbu, takže poslední 4 dny jsem místo pletení tahala zámkovou dlažbu a pomáhala s výkopovými pracemi.
No ale svetr už má alespoň hotový druhý rukáv a začínám doplétat tělo. Ráda bych to stihla do konce měsíce neb v květnu má Drops akci na klubíčka s obsahem vlny a tak bych mohla ušetřit za dodateční nákup klubíčka. Doufám, že nebudu muset dokupovat. V syslírně mám ještě dvě. Tak uvidíme.
Svetr zatím vypadá takto.


 No a tyto knoflíčky si ta moje cácorka vybrala. Svetřík bude jen na 4 - víc jsem jich neměla.

1 komentář:

  1. Terezko, moc krásný svetřík, věřím, že jej brzy dokončíš.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat