čtvrtek 30. května 2019

Zpracovávám syslírnu aneb všechna klubíčka Merina od Vlnapu

Jak už jsem na začátku roku psala (a nejenom toho letošního :-)), tak zpracovávám prvotně klubíčka nasyslená za poslední léta. Syslírnu mám velkou, ale poslední dva, tři roky se mi vede vlnu zpracovávat a do zásoby klubíčka opravdu nenakupuji. Pokud koupím, tak se snažím hned zpracovat nebo ji sice do syslírny dám, ale zpracuji při nejbližší možné příležitosti.
Jediné co syslím a asi budu syslit jsou klubíčka ponožkové vlny. Ty jsou krásná a hlavně u mě hojně zpracovávaná.

Letos bych se už ráda zbavila všech klubíček Merina od Vlnapu. Merino byla moje první vlna koupená přes e-shop Vlnapu. Začala jsem ji nakupovat někdy kolem roku 2012/2013 (možná i dříve), když jsem začala plést dětem svetříky, čepičky a šálky. Strašně se mi tehdy líbili barevné čepice, které háčkovala evulekotule. Bohužel jsem se k nim nikdy nedostala a asi už nedostanu. Děti jsou velké a takové by již nejspíš nenosili.
V roce 2016 jsem měla tento koš.

V lednu 2017 koš vypadal takto - o něco se za ten rok zmenšil, ale né zas o tolik
 
Z modrých klubíček jsem původně plánovala proužkový svetr pro mou maličkost, ale nakonec jsem z nich upletla pro paní učitelky do školky bezprstové rukavice.
A ještě nějaká modrá klubíčka zbyla.

Klubíček merina mám teď opravdu už jenom hrstku.
A to - modrou variantu
Z toho stále nevím co bude - možná svetr pro mou maličkost - je toho celkem cca 0,5kg. Proužkový modrý by se možná hodil a snad by i klubíčka vystačila.
Nebo pro Myšáka svetřík? Ale může kluk nosit petrolejovou barvu?
Nebo bych si upletla komplet petrolejový - čepice, šála či nákrčník a možná bezprstové rukavice. Do tuhých mrazů čepice z této vlny nic moc, ale na takové to kolem 0C to jde. Mám z CaA černou bundu - prošívanou, tenčí tak na chladnější podzim či jaro nebo teplejší zimu a neustále jsem nosila černou čepici. Tak by to chtělo změnu. Ze zbytku bych upletla pro prcka čepice a šálu a možná by zbylo i na komplet pro synovečka. Ježíšek by byl pak spokojený. Uvidíme co z toho.

No a pak tu máme holčičí barvičky.
Ty jsem rozdělila takto
Jedna neteř bude červená karkulka - čepice a nákrčník dostane od Ježíška a možná ještě něco jiného.
A druhá bude růžovo-bílé princeznička.
Tam si myslím, že na čepici OK a možná i na menší nákrčník, nebo v syslírně vyhrabu ještě nějaká bílá klubíčka a bude velký. Třeba tam najdu i tu růžovou.

Takže teď jen nahodit - tyto malé projekty mám jako cestovní. Ponožky mám dodělané a na zahradu či návštěvu se pletení čepice či nákrčníku hodí.
I když co máme štěně, tak venku moc nepletu. Není čas.




Žádné komentáře:

Okomentovat