úterý 26. listopadu 2019

Svetr

Tak mám konečně další svetr - už jsem se nemohla dočkat.
Tento projekt jsem začala letos v květnu a to výběrem vlny. Snažím se už pár let přednostně zpracovávat syslírnu a nekupovat nové vlny.
V syslírně jsme měla klubíčka BabyAplacaSilk od Dropsu  ve dvou barvičkách a to vanilková a mentolová nebo mátová nevím. Mrkněte na foto a sami si barvičku zařaďte.

 Nakonec vyhrála vanilková a hned jsem  vybrala i knoflíčky - dřevěné jak jinak.
Měla jsem pouze čtyři knoflíčky - víc jich nekupuji, ale asi začnu kupovat od každého alespoň 6-8 ks. Občas by se hodilo více knoflíčků. Knoflíky kupuji vždy na kreativním veletrhu.

No a tady máme hotový svetr - použila jsem upravený návod od Ewa Durasiewicz a najdete ho zde.
Pletla jsem už podle tohoto návodu dva svetry - pro sebe  a pro tu moji Cácorku.
Tento je můj třetí a možná bude i další. Návod je jednoduchý a svetr vypadá dobře.





Vlna je BabyAlpacaSilk.
Pletla jsem dvojitě a spotřeba byla 12 klubíček.
Jehlice jsem použila 3,5 na rantel a zbytek jsem pletla na jehlicích č.4.
Dvojitě je svetr teplejší a lépe se plete. A je krásně jemný. První z této vlny jsem pletla šedý. Ten byl pletený na jehlicích č.3, ale snesl by spíš jehlice 2,5. Z dvojité vlny se mi líbí více.

No a teď jsem nahodila na další projekt - kromě ponožek pro Ježíška.
Takže pletu svetr pro to moji cácorku - na jehlicích č.3. Nevím, proč si stále kupuji takto tenké vlny. V syslírně jií mám ještě docela dost. Jsem nepoučitelná.

Žádné komentáře:

Okomentovat