pondělí 4. ledna 2021

Projekty 2020

Dnešní příspěvek je moje zhodnocení kreativního roku 2020. Hned první dva projekty jsou sice ještě z roku 2019, ale vkládala jsem je až v lednu 2020.
Už se to u mě stalo tradicí, že na začátku nového roku bilancuji ten předešlý kreativní rok. Takže ani letos neudělám vyjímku.
Již několikrát se mi tento systém osvědčil. Sice může někdo namítnou, že existuje Ravelry - ano vím to, ano mám tam i účet, ale nemám již tolik času na vkládání projektů tam. Raději čas věnuji rodině, koníčkum a tomuto blogu.
Stále mi přijde lepší vést si blog než dávat fotky na Ravelry.
Možná časem přejdu tam, ale zatím vede blog.
Takže co tu pro tento rok máme:

Leden

Čepice pro moje kluky


Únor
Ponožky pro cácorku

Raglánový svetr pro cácorku

Březen

Háčkovaná srdíčka do školy - bohužel nebyla využita neb kroužek z důvodu pandemie byl pozastaven.

Duben

Ponožky pro dceru
Ponožky pro známou

Květen

Svetr s kruhovým sedlem
Top minimalist
Ponožky zbytkovky

Červen

Ponožky pro mou maličkost

Návleky na ruce
Ponožky pro syna

Červenec

Svetr pro mou maličkost
 Ponožky pro dceru
 Ponožky pro mou maličkost

Ponožky pro manžela

Srpen

Svetr pro mou maličkost

Září

Zkrácení kabátku


Úprava sukně

Šaty/tunika

Říjen

čepice pro dceru

čepice pro syna

Listopad

Raglánový svetr pro dceru

Raglánový svetr pro syna


Čepice pro dceru


Čepice pro mou maličkost

Tři nové čepice a jedna stará

Prosinec

Ponožky pro mou maličkost

Ponožky pro dceru

Ponožky pro mamku

Ponožky pro taťku

Ponožky pro syna

No a to je vše, co jsem v roce 2020 vytvořila. Už se těším na další projekty roku 2021.

Během týdne ještě vložím dva projekty. Jeden byl dárek od Ježíška pro děti a ten druhý byla další čepice pro mou maličkost dokončená na Silvestra.

Už teď mám na jehlicích nahozené 3 projekty. Dva jsou ještě z roku 2020 a jeden jsem nahazovala na Nový rok.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat