středa 20. ledna 2021

Pletené šaty

 Můj první letošní projekt je hotový.

Jsou to pletené šaty. Potřebovala jsem něco delšího k legínům. Mám sice jeden dlouhý hnědý svetr a jedny svetro/šaty, ale chtěla jsem něco jiného než jen nosit dva svetry pořád dokola. Tyto šaty jsou ideální. Jsou dlouhé, můžu přes ně nosit ještě jeden svetr.

Tak tady jsou






Použila jsem páranou vlnu a to vlny Drops Cotton Viscose a Alpaku

Ještě loni v prosinci to byl tento kabátek - vice se o něm můžete dozvědět zde.



Když jsem kabátek dopletla a dala na blog v roce 2016 tak mi psala  paní Marcela z blogu Všednodenosti, že ona kruhový svetr měla, ale nakonec ho rozpárala, že ji padal z ramenou. Já ji tehdy odpovídala, že mě to nevadí, že ho mám na přechodné období. No a teď jsem ho rozpárala i já.
Ze začátku mě to opravdu nevadilo, ale postupem času mi začal vadit. Co jsem ho upletla, tak jsem ho nosila čím dál tím méně a méně, až nakonec jsem ho přestala nosit úplně. Cca 2 roky mi ležel nenošený ve skříni. Loni na podzim jsem začala přemýšlet o novém dlouhém svetru nebo vestě, kterou bych mohla nosit ven. Pak jsem na internetu zahlédla pletené šaty a bylo rozhodnuto. No a i s výběrem vlny. Použiji vlnu co mám doma. Takže rozpárat, vyprat namotat a uplést.
Ještě mám další cca 2 nebo 3 věci, které bych ráda přepletla. Něco jsem nosila často před lety, ale teď se mi to již nelíbí nebo jsem to měla max. 2 x na sobě, protože na obrázku se i to líbilo, ale pak jsem zjistila, že je to nepraktické. 

2 komentáře:

  1. Šaty jsou moc hezké, pletla jste je podle nějakého návodu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Matildo,
      šaty jsem podle žádného návodu nepleta. Prostě jsem nahodila a pletla. V hlavě jsem měla představu, jak budou vypadat a té jsem se držela. Taky jsem jednou párala neb šaty byly moc široké. Prostě metoda pokusu a omylu.
      T.

      Vymazat