úterý 26. června 2018

Šaty nebo svetr s norským vzorem?

Záhada bude dnes rozluštěna. Co to vlastně je?
 
Nejsou to ani tepláky, ani návleky - patří to k této tunice.
Jsou to rukávy.
Tak jako té mojí cácorce, tak i sobě jsem šaty vylepšila.
Na rukávech jsou našité černé knoflíčky a na šatech jsem vyrobila mini dírky pro tyto knoflíčky.
Tak jsou to šaty  nebo svetr?


Oboje. Můžu je nosit jako šaty nebo svetr. Podle toho jak budu chtít. Na podzim jako šaty a v zimně využiji i jako svetr. No a pokud mi v práci bude horko, odepnu rukávy a budu mít šaty.






4 komentáře:

  1. Skvělý nápad Terezko, už jsem obdivovala na tunice u malé! A minulý příspěvek o ponožkách mne dostal-jsi neskutečně pilná! Ponožky také jedny hezčí než druhé. Přeji Ti krásnou dovolenou s dětma a manželem a těším se na příspěvky, odpočívej ,i když vím, že pletení určitě pojede s Tebou! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuji. Už mám přiraveno pletení i háčkování - jedny ponožky doplést, jedny nahodit a pak klubíčka na přemotání + sebou beru i rozdělanou deku k Ježíšku - tedy jen část. Až děti usnou, tak budu háčkovat.
      Dovolená bude nuceně více odpočinková než jsme plánovali. Včera cácorka ve škole upadla, bouchla se do hlavy a je z toho lehčí otřes mozku. Takže budeme muset aktivity tomuto zranění přizpůsobit. Dneska je ji už o hodně lépe, tak to byl opravdu jen malinkatý otřes mozku, ale i přesto se bude muset šetřit a odpočívat. Takže plánovený větší výšlap budeme muset uskutečnit až na konci pobytu nebo také vůbec né. Uvidíme. No a ona se poučila, že na sebe musí dávat větší pozor.

      Vymazat
  2. Terísku, to je zase krásný kousek! Nechceš přijet na víkend? Že bys mmě naučila taky taková kouzla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, žádná kouzla v tom nehledej. Jsou to jen hodiny a hodiny pletení. Také se stále něco nového učím.

      Vymazat