pátek 1. června 2018

Květnová akce firmy Drops

Neodolala jsem a koupila v květnové akci klubíčka.
Už mi došly -  včera akorát na den dětí jsem je dala té mojí cácorce.
Vlastně já bych odolala, ale ta moje cácorka si přála uplést svetro/kabátek. Měla jsem nebo vlastně ještě mám v syslírně jenom tmavomodrou Alasku - tu milostivá nechtěla a vybrala si tyrkysovou. Jinou teplejší v syslírně nemám. Takže ona tyrkysovou a já si přihodila hořčičnou, po které toužím už asi 3 nebo 4 roky.
Přestěhovala jsem s v práci do jiné kanceláře - kromě mě jsou tam ještě dvě kolegyně, jinak chlapi a tak se v zimně bude teplý svetr hodit. Mě je neustále zima a jim horko. Takže teplý svetr to bude letos jistit.
No a také jsem přihodila klubíčka Kid Silk na lehký svetřík pro mou maličkost.

Teď jenom doplést načatý projekt a rychle nahodit na svetřík pro mě a pak pro tu moji cácorku, aby na podzim zazářila v novém svetříku. Teď ho již nevyužije.

No a co Vy? Rozšířili jste svoji syslírnu nebo jste akci firmy Drops odolali.

Žádné komentáře:

Okomentovat