čtvrtek 28. června 2018

Sbaleno na cesty

Včera jsem si připravila svoje klubíčka na cesty
Foto nic moc - foceno včera večer. Asi přefotím a vložím novou, lepší fotku.
Poslední 2 týdny jsem unavená. Včera jsem měla krizi. Místo toho, abych balila na dovolenou - na kterou jedeme již v sobotu brzo ráno jsem odpočívala.
Jediné co jsem si připravila byla klubíčka.
Poslední týden jedu v pohotovostním režimu. Včera jsem přišla z práce a na cca 30 min jsem si musela lehnout. Jsem už opravdu hodně unavená.
Poslední 3 dny byly náročné.
Z neděla na pondělí měl Myšák nehodu. Ve 3 hodiny jsem vstávala a přendavala pračky - vyndala vyprané ručníky a dávala prát peřinu.
V pondělí spadla Rozárky ve škole - zatočila se jí hlava. Byl z toho lehký otřes mozku. Takže spala v ložnici a já se neustále budila, zda je v pořádku.
No a ve středu kolem 4 hod se probudil prcek. Mami já jsem mokrý - byl mokrý, spocený. Takže vstát, převléci a jít si opět lehnout - v posteli obě děti a já měla cca 40 cm prostor na spaní a za necelou hodinku a půl vstávat do práce. Takže včera jsem byla celý den jak praštěná.
Dneska musím na nákup - koupit kytky do školy a školky, dokoupit nějaké chybějící věci a zítra dopoledne budu balit. Ještě že mám dovolenou.
Už se těším na týden volna.
Pak budu chodit měsíc do práce, než bude další dovolená.
Jo, letos ty prázdniny nevyšli tak pěkně jako loni.
No a co mám vlastně sbaleno - 2 klubíčka ponožkovky na smotání + snad nahodím. Doplést ponožky a nahodit na ty samé, ale pro pána. Na večer mám háčkované čtverečky na deku pro Ježíška.
Plány mám velké, ale uvidím co stihnu.

Krásné prázdniny

Žádné komentáře:

Okomentovat