pátek 22. června 2018

Pletené ponožky

Včera jsem byla doma sama - děti na kroužku a drahá polovička na zahradě. Během uklízení vyžehleného prádla mě napadla taková blbost.
Vyndám všechny pletené ponožky a vyfotím si je - kolik jich  tak asi doma máme?
Tady je výsledek.
Je to celkem 25 párů ponožek, 4 velikosti - Myšákovo, Rozárky, moje a drahé polovičky. Jedny tam ještě chybí a to moje.
No a dneska ráno mě napadlo, kolik ponožek jsem vlastně již upletla. Spočítala jsem to a v letech 2013 - 2017 jsem upletla 56 párů. 27 párů pro naši malou rodinku a 29 párů ponožek jsem upletla jako dárky pro milované příbuzné.
Letos jsem zatím upletla pouze chtěla jsem napsat 1 pár, ale spletla jsem se. Koukala jsem se do přehledu projektů za rok 2018 a už jsem stihla uplést páry 4 a 5 pár je na cestě.
Loni jsem upletla rekordní počet - 23 párů ponožek.
Ještě že si vedu tento blog. To mě ani nenapadlo, co jsem jich již upletla.

3 komentáře:

  1. To je naprosto úžasný, vynikající výkon hodný obdivu a smeknutí na dálku. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snad letos Ježíšek naděle další 4 páry. Uvidíme.
      T.

      Vymazat
  2. Já před dvěma lety upletla 16 párů a byla jsem hotová, já tedy za měsíc, ale ty jsi pracovitá "průběžně", naštěstí oproti mě.... Dneska jsem z chalupy na skok ve městě, tak dočítám nepřečtené, mám tam omezený internet.....Hezké léto všem....Milada

    OdpovědětVymazat