úterý 5. ledna 2021

Patchworková deka

Tyto deky dostaly děti letos vlastně jíž loni od Ježíška. Byl to můj celoroční projekt.
Látky jsem kupovala  už v roce 2018. Napřed jsem musela dodělat háčkované deky a potom přišli na řady látkové. Jenže deky jsem dětem dala na Vánoce 2018 a nějak jsem neměla sílu na ty látkové. Až letos jsem začala. Napřed nařezat čtverečky a pak sešít. Jenže stroj vypověděl opět službu a tak jsem opět čtverečky odložila. Můj šikovný tatínek stroj spravil a tak jsem šila vesele dál. Většinu toho jsem stihla během prázdnin, když děti nebyly doma.
Pak se mi stroj opět rozbil, takže jsem zbytek musela ušít v ruce.
Prošít látku bylo super, ale nejhorší bylo ruční přišívání látky na okraje. Ale dala jsem to. Takže tady jsou dvě deky pro moje dvě zlatíčka.







Deky mají rozměry 140x200.

Žádné komentáře:

Okomentovat