pondělí 31. srpna 2020

Podzimní svetr

 Dnes je poslední den prázdnin. Zítra začíná školní rok 2020/2021 - snad bude lepší než školní rok 2019/2020.

I letošní prázdniny byly jiné - moc se necestovalo do zahraničí - tedy alespoň my letos zůstali doma. Moc jsme chtěli, ale tak nějak obavy byly silnější. Nikdo předem nevěděl, co bude. Někdo cestoval do Chorvatska někdo do Řecka a nebo Španělska či Turecka. My podnikli pár výletu do okolí.

Během dovolených a vlastně celé prázdniny pletu ponožko pro Ježíška. Letos to bylo malinko jinak.

Ponožky pro nás jsem letos sice upletla, ale nejsou to ponožky pro Ježíška. Už je máme všichni v šatníku. Letos prostě ponožky pro Ježíška nepletu. Sice jsem je poslední roky dávala, ale změna je život a letos bude něco jiného.

Během léta jsem ale nezahálele. Nahodila jsem na podzimní nebo zimní svetry.

První jsem dopletla koncem července a hned nahodila na další - ten mám již hotový. Je to tento krásný svetřík.



Návod najdete na stránkách firmy Drops a je to tento svetřík Story of Autumn.

V návodu je použitá vlna KidSilk. Já ještě přidala Lace - svetřík vypadá úžasně. Uvidíme, až ho budu nosit.

No a nebyla bych to já, kdybych si návod malinko neupravila. Svetřík je jak v těle, tak rukávech delší. Mám raději delší rukávy i tělo. Při pletení těla jsem nepřidávala na bocích, jak bylo uvedeno v návodu a také jsem rantly upletla delší.

Jako cestovní projekt jsem zvolila místo ponožek další svetřík nebo spíše svetro/šaty. Tento projekt se blíží zdárně ke konci.

No a včera jsem začala pracovat na úpravě svetro/kabátku. Snad ho dokončím co nejdřív. Vypadá to, že ho za chvilku budu potřebovat. Počasí začíná být kapánek studené.

Jinak mám v hlavě další projekty na září - nějaký ten teplý svetřík pro děti nebo čepice na zimu. Uvidím, co nahodím nejdříve.



Žádné komentáře:

Okomentovat