pondělí 22. února 2021

Další narozeniny mého blogu

Milé čtenářky,

rok se s rokem sešel a můj blog vstupuje do 8 blogerské sezóny. Ten čas ale letí.

Nelze spočítat, kolik času jsem strávila focením, psaním a vkládáním příspěvků na blog. Ale ten čas nebyl promarněný - jsem ráda, že stále tvořím.  Odměnou za moji práci jsou mi Vaše krásné a milé komentáře a to, že můj blog stále čtete a líbí se Vám.

Nikdy by mě nenapadlo, že můj návod na raglánový svetřík a ponožky pletené na jedné kruhové jehlici budou mít takový úspěch.

Loňský rok byl vyjímečný. Hodně času jsem všichni trávili doma, necestovalo se víc se odpočívalo, četlo a tvořilo.

Já jsem také upletla víc projektů než předchozí rok, ale svetříky jsem moc neunosila. Zato ponožky ty nosím od podzimu do jara. Letos jsem se přidala k celoročnímu ponožkovému KALu. Uplést každý měsíc jeden pár ponožek. Budou se hodit neb během jarní a podzimní a vlastně i zimní pandemie, kdy jsem byla více doma se mi ponožky začaly prošoupávat. 3 páry jsem musela zašívat. Jsou to ponožky pletené cca v letech 2017 a 2018.

 Na letošek mám velké plány co se týče pletení. Chtěla bych uplést min. 12 párů ponožek - hlavně pro sebe. Upléct si alespoň dva svetry na doma a několik svetrů na jaro či léto. Jeden teplý na zimu. Co nejvíce zredukovat syslírnu.

Ještě jednou Vám děkuji za milé komentáře a návštěvu mého blogu. Budu se snažit, abych na blog přispívala stejně často jako minulá léta a aby moje příspěvky byly stále zajímavé.

Mrzí mě, že v posledních letech některé blogerky přestali svoje blogy psán. Naštěstí se spousta z nich přesunula na instagram.

Krásný den a snad už pomalu začne jaro

Tereza


2 komentáře: