pondělí 15. února 2021

Všechny moje rozděláné projekty

 Včera jsem koukala, co toho mám letos rozděláno.


Mám rozpletené tři svetry a jedny ponožky. Čtyři projekty jsem nikdy neměla rozdělané a to přemýšlím, že ještě nahodím na teplý svetr. I když od neděle májí být teploty +9C a né -15C jako tomu bylo u nás dneska ráno.

Co mám tedy rozděláno.

Zelený svetr, který jsem začala plést už loni v prosinci. Mezitím jsem ale nahodila na další projekty, které jsem dokončila a bylo to:

Čepice pro mou maličkost.

Pletené šaty

Lednové ponožky

no a nakonec jsem nahodila a dopletla šátek Herbs and Spices.

Na internetu se mi líbil jeden svetr, tak jsem začala podle foto plést, ale zasekla jsem se na rukávech. Nevěděla jsem, jak na ně. 2x jsem nahodila a 2x párala. Až včera jsem našla jinou fotku a myslím si, že už vím, jak uplést rukávy.


Jako další mám rozdělaný červený svetr. Vlnu jsem dostala od drahé polovičky pod stromeček. Vybrala jsem návod na stránkách Drops a dala se do pletení. Použité jehlice jsou č.5 a vlna je Brusched Alpaca Silk. Já bláhová si myslela, jak rychle svetr upletu, ale .... Vlna není taková, jak jsem si představovala a jde mi to docela pomalu. Pletenina je taková průsvitná, nadýchaná. Myslela jsem, že bude zimní svetr, ale spíš jarní či letní. Uvidíme.


Jako další mám rozdělaný svetr z ponožkovky - na doma. Jak jsem teď na Home-office, tak nosím polyesterové mikiny - jiné ani nemám. Tedy mám 100% bavlnu, ale jsou tenké a je mi v nich zima. Tak nosím dvě mikiny jedna je 20 let a druhá je 15 let stará. Neustále jsem nabitá statickou elektřinou a to mě hodně vadí. Tak jsem si původně chtěla koupit mikinu - 100% bavlnu, ale s chloupkem. Všechno je ale zavřené a přes e-shop se mi objednávat nechce. Tak jsem si řekla, že jako první zrecykluji starý modrý svetr z ponožkovky. Pomalu pářu a pletu. Bude mi teplo a ještě ušetřím.


No a jako poslední projekt jsem nahodila na ponožky. Ty pletu během učení se synem. Potřebuji nové. Zrovna včera jsme zjistila, že další ponožky se mi prošoupaly na patě. Je to již 4 pár, který musím zašít. No jo. Ponožky mám cca 5 let a na jaře i teď během podzimu a zimy dostaly pořádně zabrat.

Uvidíme, co stihnu dokončit v únoru a co přešoupnu na březen. 


Žádné komentáře:

Okomentovat