středa 24. února 2021

Únorové ponožky pro babičku a pro mou maličkost

Začátkem roku jsem se připojila k celoročnímu ponožkovému KALu s Upletusi.cz.  Tento KAL se mi líbi. Ponožky jsou vždy potřeba. Netřeba žádné návody a ni vlny, člověk plete z čeho chce a jak chce. Tento KAL mi vyhovuje.

Začala jsem plést Únorové ponožky. Původně měly být pro mou maličkost, ale babičce se líbily a tak jsem je místo pro sebe uplétla babičce. Dostala je jako dárek ke kulatým narozeninám.




Jenže to bych nebyla já, takže sotva jsem doletla ty její, hned jsem nahodila na další.

Únorové ponožky č. 2




No a jelikož to byla dvě 100g klubka, tak mám v krabici na zbytkovky ještě dvě klubíčka. Z nich budou jedny možná ještě dvoje ponožky této barvičky.

No a já pomalu budu nahazovat na březnové.

2 komentáře:

  1. Ponožky jsou krásné, ostatně jako vždycky. Chtěla bych se taky naučit je plést na kulaté jehlici obě najednou, ale nemůžu se odhodlat, přijde mi to moc složité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to složité. Jenom se to tak zdá. Zkuste to a uvidíte, že to půjde. Já bych se zase nedokopala k tomu, abych je pletla každou zvlášť. Zkoušela jsem to jednou a nikdy více.
      T.

      Vymazat