čtvrtek 29. dubna 2021

Jaký bude další projekt?

 V únoru jsem psala, co všechno mám rozpracované. Tehdy to byly čtyři projekty a to tyto:

Zelený svetr z Lace od Dropsu, modrý svetr z ponožkovky Sportivo od Vlnapu, únorové ponožky ze Sportiva a nakonec červený svetřík z Brusched Alpaky Silk od Drupsu.

Všechny projekty až na červený svetr jsem dokončila. Ponožky máme tady, modrý svetr na doma si můžete prohlédnout zde no a i zelený rolák je již hotový.
Teď už konečně snad během 14 dnů dokončím i červený. Chybí mi cca rukáv a 3/4 druhého.

No a teď nastává otázka, co dál budu plést. 

V syslírně mám ještě přadena Lace a to v barvě šedé, bílé, červené a fialové. Ráda bych si upletla šedý a bílý rolák. 

Také jsem našla klubka Nepálu a Alasky. Potřebovala bych ještě jeden zimní svetr. 
Z nepálu mám tento. Ten jsem nosila letos docela často. Pak jsem skoro celou zimu nosila tento hnědý. Mám ráda delší svetry - spíš svetrošaty. Potřebovala bych ještě jeden takový. Hnědý je z Merina od Vlnapu. Není až tak teplý. Takže teplý svetr pod zadek by se hodil. Ale nechám to asi až na září nebo říjen. Ještě ani nevím, jak bych si ho upletla - asi proužkový.

No a nakonec je tu poslední fotka a na té jsou 4 různobarevná klubíčka ponožkovky, dále černé přadeno Merina a bambusová panda. Také je tam béžové klubíčko Cotton Vicose s Alpakou od Dropsu.

Fialová ponožkovka mi zůstala z projektu deka pro dceru. Těch mám celkem 5. Ty bych ráda použila na další svetr na doma. Modrý se osvědčil a tak bych ráda ještě jeden. 
Další jsou tři různé barvičky modré - také ponožkovka. Z těch bych si ráda upletla svetr přes hlavu, který bych nosila místo mikiny na kolo, pod lehkou bundu. Myslím si, že bude lepší než fleesové mikiny, které mám doma.
Dále tu máme Merino - z toho bych si ráda upletla černý zapínací svetr. Loni jsem si upletla přes hlavu z Lace. Doma mám sice ještě dva zapínací - jeden je z jehněčí vlny a druhý kupovaný s malým podílem kašmíru, ale... Kupovaný není až tak teplý a ten z jehněčí vlny nosím neustále. Chci mít alespoň dva, abych je mohla střídat.
Pak tu mám klubíčko vlny Panda - to je zbytek z bolérka, které jsem si pletla již hodně dávno. Asi někdy kolem roku 2010. Nějak se mi časem vytáhlo. Už je rozpárané a čeká na nahození. Nejspíš to bude opět bolérko - jen musím nahodit menší počet ok.
No a poslední je klubíčko Cotton Vicose s Alpakou od Dropsu. Je to zbytek z tohoto projektu. V syslírně jsem našla ještě klubíčko a půl Cotton Vicose a jedno klubíčko Alpaky. Docela ráda bych si upletla krátký svetr.

No jak vidíte je toho hodně, co bych si ráda upletla a to nepočítám ponožky a každý měsíc. Ty sem vůbec nepočítám. Takže teď mám asi 14 dní na to, rozhodnout se, co budu plést teď a co si nechám na podzim. 

Žádné komentáře:

Okomentovat