středa 14. dubna 2021

Dubnové ponožky

Tak dneska bych Vám ráda představila Dubnové ponožky. Jsou pro mou maličkost. V dubnu určitě nezůstanu u jedněch. Už mám na jehlicích nahozené na druhé. Ty budou pro mamku. Moc se jí líbily moje Březnové. Zbyla malá klubíčka, tak snad vyjdou na jedny ponožky - alespoň kotníkové.

Jak už jsem několikrát psala, připojila jsem se k celoročnímu KALu s Upletusi a tak pletu ponožky hlavně pro mou maličkost.





Použitá vlna je Strumpf-und Sportgarn. Kde jsem ji koupila netuším. Nějaký ten pátek ji mám v syslírně. Pletla jsem na jehlicích č.2,5. Vlna je malinko silnější než Sportivo od Vlnapu, ale je příjemnější. Je jemnější. Má ale menší návin. 

Pletla jsem oblíbenou technikou na jedné kruhové jehlici od špičky obě ponožky najednou.

Vlna nemá stejně dlouhé barevné přechody. Je to vidět na poslední fotce. Každá vyšla jinak - ale jen o tři řady.

Žádné komentáře:

Okomentovat