pondělí 8. prosince 2014

Druhý adventní víkend

Poslední dobou nestíhám vše co bych chtěla.
I když se snažím plést každou volnou chvilku
tak nestíhám dodělat to co mám rozdělané.
Snažím  se  doma uklízet, ale není to  tak jak bych chtěla.
Když uklidím na jedné straně,
na druhé mi to děti uklidí po svém.
Do toho nám ve čtvrtek operovali pejska.
Původně měli vyndat jednu bouličku,
ale když ji veterinář operoval,
zjistil, že má miomky i jinde na mléčné žláze a tak to vzal vše,
prevence abychom nepřišli za půl roku či rok znovu.
No a naše fenka místo malé jizvičky má sešité celé břicho.
Takže musíme jí hlídat, nosit ven a dávat léky.
No ale přesto pomalu ale jistě začínám připravovat byt na Vánoce.
Na chodbě jsem vyměnila podzimní vázu za tu Vánoční.
Včera jsme s dětmi napekli perníčky.
Dneska snad budeme zdobit.
Také v obývacím pokoji přibila Vánoční výzdoba.
Barborky - tedy zatím jenom větvičky zlatice.
Barborky mám ještě u babičky,
tak si pro ně musím zajet.
Nový andílek od mojí mamky.
No a dřevěný betlém.
Druhý svetr pro Ježíška se už začíná rýsovat.
Snažím se plést každou volnou chvilku.
Snad to do příštího týdne zvládnu.
Ještě musím doplést šálku pro neteř
a ještě bych chtěla uháčkovat 4 nové ozdoby na stromeček.
No ale dneska jsem si udělala malou radost.
Koupila jsem dětem v Lidlu nová pyžamka.
Dostanou je pod stromeček.
Snažím se upřednostňovat kvalitu před kvantitou.
Což se mi občas moc nedaří.
U mě a drané polovičky se to daří.
Přece jenom věci, které si koupíme nám vydrží déle než u dětí.
Nerosteme,  nešpiníme je tolik a také netrháme je
 a tak nám stačí méně věcí
a nějak mi není proti mysli koupit dražší kousek.
Ale u dětí se mi to moc nedaří.
Přece jenom potřebují víc věcí než mi.
Snažím se kupovat kvalitní oblečení,
ale na druhou stranu i cenově dostupné.
Dražší kousky kupuji tak, aby to po malé mohl donosit i malej.
No a právě při prohlížení letáků hlavně Lidlu podlehnu.
Mají tam spoustu krásných věcí,
které nejsou drahé a tak občas hřeším a něco koupím.
Jako zrovna ty pyžamka.
No a jak to máte s oblečením Vy?
Kupujete ve výprodejích a říkáte si,
tak to vezmu, ono se to bude hodit.
A pak máte spoustu obleční,
které třeba dítě není ani schopno unosit.
Nebo kupujete s rozmyslem,
raději dražší kousky, ale o to méně.
A dítě je pak stačí unosit.
Krásný druhý  Adventní týden.




Žádné komentáře:

Okomentovat