pátek 5. prosince 2014

Zimní raglánový svetr


Svetr pro Ježíška je konečně hotový.
Nahodila jsem ho před 14 dny.
Ještě ve středu chyběla půlka druhého rukávu.
Včera dopletený, dneska dopoledne začištěný.
No a už je přichystaný pro Ježíška.
Tak jsem ještě večer nahodila na druhý pro holčičku.

Nejhorší bylo začít - kolik ok mám nahodit
a propočítat - záda, rukávy a raglánová linie,
však to znáte.
Když bylo nahozeno,
tak to šlo už samo.
Svetr je pletený na kruhové jehlici č.4,
je celý bezešvý i rukávy jsou pletené vcelku.
Vlna Sport od Vlnapu - spotřeba jedno celé klubíčko a kousek
Klubíčka jsou 20dkg.
No a když jsem tak pletla, tak mě napadla dopředu kapsička.
Malej ji má na mikinách a líbí se mu.



 No a detail kapsičky
Druhý svetr bude úplně stejný,
jenom ve vetší velikosti.
Snad ho do Vánoc stihnu.


Žádné komentáře:

Okomentovat