středa 3. prosince 2014

Zimní svetr, staré časopisy Venkov a styl aneb YARN ALONG 24

Sice nejsou aktuální datem ani ročním obdobím,
ale půjčila jsem si je od mamky.
Zahřejí alespoň na duši,
když už je venku takové nevlídné počasí.
U nás je už ani nevím jak dlouho pod mrakem,
sluníčko nezasvítí a o klasické Ladovské zimně si můžeme nechat jenom zdát.
Né že by mi  chyběli metrové závěje,
ale poprašek sněhu, malinko mrazu a hlavně sluníčko bych přivítala.
Zase na druhou stranu mám o malinko víc času na tvoření.
Vánoční svetr pro Mišáka se zdárně blíží ke konci,
nepostupuji tak rychle jak bych si přála,
prostě nemůžu celý den sedět a plést,
musím také doma něco udělat.
No a vypadá to, že bych mohla stihnout ještě druhý svetr pro Rozáru
a hlavně musím dodělat šálku pro neteř.
V hlavně mám ještě několik dárků a dva komplety čepice, šála a možná i rukavice
pro moje broučky.
Snad to stihnu do Vánoc.
Vánoce  jsou za necelé 3 týdny,
tak to mám opravdu co dělat.
Menší Vánoční úklid,
napéct cukroví
a dodělat dárky.

Žádné komentáře:

Okomentovat