pátek 1. července 2016

Softshellové kalhoty jsou konečně hotové tedy....

tedy skoro hotové.
Jsou to moje první ušité kalhoty ze softshellu.
Myslím si, že se až na pár maličkostí povedli.
Ušila jsem je krapet delší, než jsem chtěla.
Takže dnes budu ještě zkracovat - tedy lépe řečeno zakládat.
V pase jsou také malinko větší, ale to vyřeší guma.
Pas mají malinko vyšší, ale to snad také nevadí.
Jsem ráda, že jsem je dala.
Jsou to moje první a dlouho odkládané kalhoty.
Softshell mám už doma cca 3 měsíce,
ale až nástup prázdnin mě donutil je ušít.
Přece jenom dovolená, děti u babiček atd.
 

Do pasu jsem našila náplet.
Nechtěla jsem tam dělat tunýlek.
Ještě mě čekají jedny  pro Myšáka - na podzim do školky.
Tyto jsou šité z podzimně/jarního softshellu.
Ještě budu šít zimní, ale to před zimou, aby byly dostatečně dlouhé.
Příště koupím veselejší barvičku.
Třeba modrou nebo zelenou.
Krásné léto a prázdniny Vám všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat