úterý 12. července 2016

Z dovolené v Aplách

Letos jsme se místo k moři vypravili do Apl.
Děti chtěli na prolejzky.
Moc jich tam nebylo, ale příroda byla úžasná.
Dokonce tam byl i sníh.
Děti se vyřádili.
Ujeli jsem spousty km autobusem mezi lanovkami.
Najeli spousty km lanovkami.
Ušli spousty km pěšky.
A dokonce jsem jeli lanovkami do Švýcarska.
Bylo to 5 lanovkami tam a 5 zpátky.
Cesta trvala skoro hodinu.
Jeli jsem kabinkovou lanovkou, 3x sedačkovou a 1x velkou dvoupatrovou lanovkou.
Děti byli nadšené a maminka už trochu méně.
Dokonce jsem přešla i přes vysutý kovový roštový most přes propast.
A to se těmto mostům a vůbec věcem z roštů vyhýbám.
Nedělá mi to dobře.
Mám z toho blbý pocit.
Výšky sami o sobě mi nevadí - můžu na rozhlednu, můžu na věž, ale jakmile jsou tam rošty nebo žebřík, tak je zle.
No ale nakonec jsem to dala. Děti byli nadšené.
No a nakonec pár fotek




 Jo a všude tam rostly azalky.
Prostě nádhera.
 Na sněhu se děti i manžel vyblbli.







 No prostě nádhera.

Žádné komentáře:

Okomentovat