středa 20. července 2016

Svetr a ponožky aneb YARN ALONG 85

Tak jsem se zase konečně dostala k pletení svetru pro moji malou Rozárku.

O něm jsem Vám psala v tomto příspěvku.
Návod na svetr je na stránkách firmy Drops.
Pletu přesně podle návodu na můj svetr,
jen s tím rozdílem, že jsem použila pouze Alpaku.
Pletu na jehlicích č.3,5.
No a velikost jsem zvolila M/L.
Vypadá to, že to bude OK.
O víkendu konečně vyzkouším.
Mám malinko zpoždění.
Chtěla jsem ho dokončit ještě v červnu, ale to jsem nějak nestihla.
Takže místo na konec školního roku ho bude mít ta moje cácorka na začátek nového.
V pondělí večer jsem konečně začala rukávy.

No a také dokončuji ponožky pro moji sestru k Ježíšku.
Holky už je mají hotové a u ségry mi chybí už jen rantl.
Pak nahodím na další.
Ještě musím uplést cca 8-10 párů.
Jak mi moje švagrová řekla, co blázním z Vánočními dárky, Vánoce jsou ještě daleko.
To jsou, ale když člověk dárky kupuje. 
Pokud je vyrábí, tak potřebuje čas a ten já bych pak už neměla.
Takže hezky v klidu a bez stresu pletu ponožky a pak se uvidí co ještě stihnu.
Mám toho v plánu ještě hodně. 
Uvidíme - už teď ale vím, že děti letos háčkované deky nedostanou.
Ty nezvládám.

No a zase jsem se začetla do knížky od Jennifer L. Scottové - S Madame Chic na úrovni.
Čtu ji pomalu, ale přečtu ji.
Stále jsem se do ní nezačetla tak, jako do prvního dílů.
Uvidím, třeba mě knížka ještě překvapí.

2 komentáře:

  1. Malá je parádnice, určitě jí svetr od Tebe udělá radost a bude jí slušet. A do ponožek bych se měla taky pustit, dobrý nápad- k Ježíšku ponožky, s láskou pletené! Krásné dny Tobě a rodince Terezko. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo to je. Doma nosí celé léto šatičky a co začala chodit do školy tak také - sukně, šaty atd.
      Pust se do ponožek, pletení ponožek je relax - hlavně metoda obě najdnou od špičky je fakt boží (jinak to ani říct nejde). Zamilovala jsem se do tohoto způsobu pletení. Ráda pletu hlavně dětské. Ty jdou opravdu rychle. Ponožkovku miluji, to jaké dělá vzory. Moji chlapi mají vždy ze stejného klubíčka a ponožky jsou pokaždé jiné, krásné a hřejivé.
      Letos mám hodně objednávek na ponožky pro Ježíška.
      Krásný den Terka

      Vymazat