úterý 17. října 2017

Podkafíčka a pletené ponožky na Vánoce

Minulý týden jsem dodělala další sadu podkafíček.
No a také dopletla ponožky pro Ježíška.
A hned jsem nahodila na další ponožtičky.
 Tentokrát jsou to 4x hnědá - 100% akryl - zbytky ze syslírny.
No a růžová - 100% bavlna taktéž zbytky ze syslírny.
Těch mám šest.
 No a ponožky jsou pro neteřinku.
Vlna Sportiva od Vlnapu - ty malá klubíčka zbyla.
Původně to byla dvě 100g klubíčka.
Ponožky pletu na jedné kruhové jehlici od špičky.
Jak na ně - návod je u mě na blogu.
Tady mám všechna zatím vyrobená podkafíčka.
Jsou na Vánoční jarmark pro děti na kroužek.
Zatím je to vše, ale možná ještě nějaká přibudou.
Uvidíme, jak na tom budu s časem.

No a tady máme ponožky hezky s etiketou.
Moc se mi to líbí.
Škoda, že jsem to nezačala dělat dříve - hned to vypadá lépe.
 No a tady jsou všechny ponožky hezky v krabici.
Čekají na zabalení.
 Jak už jsem psala, tak jsem měla dvě 100g klubíčka.
No a z nich vznikly tyto ponožky.
 Jedny dospělácké vel. 39/40 a pak čtyři páry dětských ponožek od velikosti 29/30 až po 36/37.

No a na poslední fotce mám všechny zatím hotové ponožky pro Ježíška.
Jsou tam 3x ponožky pro dospěláka a 6x ponožky pro děti.
Už mám nahozeno na poslední dětské ponožky a pak bych ráda ještě upletla asi tak 3 až 4 páry pro dospěláky.
Snad to zvládnu, čas neúprosně běží a já začínám mít po večerech čím dál méně času a jsem také i více unavená.
No a to mám ještě kromě ponožek v hlavě spousty nápadů na dárky. Ještě bych chtěla realizovat 4 nápady.
Dva vlastně tři handmade dárky přesouvám na další rok, neb je nestihnu.
Jeden z nich už přesouvám takto druhý rok.
Ale bude stát za to.
Tak snad za rok se budu moc pochlubit tímto dárkem.
Jo, jo času na některé tvoření mám málo - když chci jako překvapení, tak musím plést, šít nebo háčkovat až děti usnou.

No a jak jste na tom z hand made dárky na Vánoce Vy?

2 komentáře:

  1. Your collection of socks is beautiful!! And I love your crocheted flowers, I would like to try making some of those. I'm new at crochet and love it just as much as knitting. But I am slow at both. :)

    OdpovědětVymazat