pondělí 30. října 2017

Víkendový

Tak to byl krásný prodloužený víkend.

Původní plán byl - já a děti doma dva dny bez tatínka - budeme si užívat. Ráno se válet v posteli, pomalá snídaně, pak něco rychle uvařit, procházka, oběd, podívat se na pohádku a pak jít taťkovy naproti, večeře a hurá do postele.
Ale vše bylo jinak.
Naštěstí.
Tatínek měl také dovolenou a tak jsem jeli na výlet.

Ve čtvrtek jsem navštívili ZOO v Táboře.

 Děti fascinoval tento krásný vlk.

 Také medvěd, který se z prominutím napřed vykakal a pak si vedle toho sedl.
Smrad to byl děsný.
 Také surikaty
No a samozřejmě lev, kvůli kterému jsme se 2x vraceli k jeho výběhu.

No a spousta dalších zvířátek.
Více fotek nedám - jeďte se podívat.
ZOO měla akci - přineste děti 2kg kaštanů a máte vstup zdarma.
Tak jsem nesli všechny kaštany co jsme letos nasbírali.
Původně si děti chtěli hrát s kaštany a něco vyrábět, ale raději je dali zvířátkům.

V pátek jsme byli dětem pro zimní boty.
V krámu nám pán řekl, že už jdeme pozdě a že už má jen poslední zbytky.
Kdy mám kupovat boty na zimu?
Snad v létě?

V sobotu jsem navštívili Plzeň.
Vždy 28. října mají akci - za symbolickou cenu 28 korun nebo zdarma otevírají historické památky, muzea a další zajímavá místa.
Takže jsem šli.
Letos jsem navštívili Plzeňskou radnici a Národopisné muzeum Plzeňska. Chtěli jsem do podzemí, ale to bylo beznadějně vyprodané. Tak snad někdy jindy.

No a v neděli jsem měli oslavu.
Myšák už je velký kluk. Bylo mu 6 let.
Maminka samozřejmě pekla dort, ale o něm až někdy příště.

No a jak jste prožili prodloužený nebo neprodloužený víkend Vy?

 


Žádné komentáře:

Okomentovat