čtvrtek 12. října 2017

Podzimní

Včera jsem po dlouhé době šla brzo domů.
Poslední 3 měsíce končíme jeden docela důležitý a velký projekt a tak přesčasy jsou na denním pořádku.
Včerejšek ale byla vyjímka.
Byla jsem doma chvilku po 16 hod - takže žádný přesčas, ale hezky 8hod vlastně i s pauzou na oběd 8,30 hod.
Malá si udělala nanečisto úkol, vzala si můj retro kočárek a panenku po mě, Myšák nechtěl nic a vyrazili jsem na procházku.
Včera bylo opravdu krásně.
Docela teplo.
Šli jsem se projít a cestou jsem šustili v listí.
Je to takový relax.
 ilustrační foto z loňska - zapomněla jsem si foťak i telefon doma


Doma už pomalu chystím podzimní výzdobu - zatím jenom dýně, ale pomalu přidávám další.


Už se těším až pověsím tento věneček nad dveře.
 
V jednoduchosti je krása nemyslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat