pátek 1. prosince 2017

Adventní kalendář

Tak už je tu opět prosinec a s ním i Adventní kalendář.
Letos jsem vyrobila nový.
Tradici adventních kalendářů jsem u nás doma zavedla v roce 2015 a byl to tento
 
Loni jsem ho ještě použila, ale už se mi tam nevešlo moc věcí a tak jsem letos v březnu koupila látky,
přes léto ušila pytlíčky, v říjnu naplnila a včera večer jsem pověsila.
Tentokrát né do kruhu na zeď, ale na schody.
Vypadá to takto:


Foceno včera hodně pozdě.
Myšák měl včera večer teplotu a tak dneska zůstává doma. 
Kalendář jsem na schody navazovala až když děti usnuly - což bylo až po 22 hod.
No a já jsem si tak říkala, škoda, že neuvidím Myšákovo reakci. Bude spinkat a já odejdu do práce.
No ale jeden myslela a znáte to.
Prostě Myšák se probudil už v 3:50 a hned kontroloval, zda je kalendář na svém místě. Byl zklamán. 
Chtěla jsem aby usnul, ale už neusnul. Takže si chtěl povídat. Já mezi klimbáním jsem mu odpovídala.
Nakonec jsem v 5:20 vstala a šla se vypravovat.
No a Myšák tak na mě z postele kouká a říká mi. Tak už tam konečně dej ten Adventní kalendář.
No a já na to - jak dej kalendář.
Asi jste zlobili a nedostali jste letos nic.
Pak jsem otevřela dveře a říkám mu - podívej tady něco je. 
Malý kouká na schody a byl potěšený. Jen v první chvíli došel jen do mezipatra a volal, že tam není jednička. Tak mu říkám koukni se dolů. 
Konečně byl spokojený. 
Vzal si první pytlíček a šel si lehnout do obývacího pokoje k televizi.
Úkol splněn.
Dneska hlídá babi s dědou. Ještě že je ten pátek.
Sice mi ta jeho teplota kazí plány na víkend, ale co. Tak si odpočnu a budeme doma lenošit.
Začíná přece Advent, takže kam spěchat.

No a co Vy a Vaše kalendáře?

Žádné komentáře:

Okomentovat