pátek 22. prosince 2017

Poslední tvoření pro Ježíška

Dneska bych Vám ráda představila tvoření té mojí Rozárky a Myšáka.
Včera jsem vytáhla šicí stroj a dodělala Rozárce riflovou sukní - ale o ní až jindy.
No a při té příležitosti chtěla ta moje cácorka ušít něco paní učitelce.
Vybrala si pidi medvídka.
Nastříhaly jsem, a že mi pomůže ho na stroji ušít.
A vznikly tyto pidi medvídci - mě spíš připomínají strašidélka, ale co. Rozárka jim namalovala obličej a hotovo.
Ono co vyrobit během chvilky, když doma nemám látky.
Foto také nic moc neb jsem fotila večer těsně před zabalením.
Pak tvořila dřevěné náramky pro kamarádky - vyrobila jich 7 ks. Ty jsem bohužel nestačila vyfotit.
Tak alespoň malá ukázka - tyto dva.
Menší s více korálky stejné barvy u sebe navlékal Myšák a ten druhý dělala Rozárka - jsou to jejich náramky.
Ráda dětem kupuji dřevěné korálky - jsou z nich krásné dárky pro kamarády.


A jak jste na tom Vy s dárkami a přípravami na Vánoce?
Uf já už mám všechny dárky zabalené.

Mohla bych tu teď napsat samá pozitiva (jak to někdo dělá) - že už mám dávno zabalené dárky, všude naklizeno, vyzdobenou domácnost a napečeno XY druhů cukroví.
Ale proč psát něco co není pravda.

Pravdou je, že mám 7 druhů cukrový - z toho neozdobené a skoro snědené perníčky.
Zatím nemám uklizeno - tedy né že bych doma měla bordel, ale znáte to. Tu leží hračka, tam knížka. Prostě takový běžný stav. Vánoční výzdobu budu dělat možná dneska. A dárky jsem dobalila včera v 23:00. Ještě né všechny. Chybí mi zabalit brusle pro děti a přinést, popsat a někam schovat 4 velké odpadkové pytle s pufy. Ty opravdu balit nebudu - není tak velká taška ani balicí papír.

Dneska mám dovolenou - původní plán byl dát děti do školky a školy na 8 hod a balit dárky. Ale vše se změnilo nemocí Myšáka. Takže místo vstávání déle jsem vstala v 6:00 (cca o 40 min déle než normálně), vypravila cácorku a předala babi s dědou, aby jí dovezli do družiny. Já teď pověsím prádlo, uvařím oběd a po 4 vyučovací hodině si jí vyzvednu. Také se budu snažit uklidit to, co Myšák za ten týden vytahal - všude máme hračky a koleje. No jo po týdnu nemocný doma  už se nudí.
Také bych chtěla trošku vyzdobit byt - mám na balkoně větvičky borovičky. Zítra večer až děti usnou nazdobit stromeček a v neděli přijde Ježíšek.
Zítra bych se chtěla podívat do města na trhy, ale kdo ví, zda to stihnu. Letos jsem tam ještě nebyli.
Tak snad to stihnu, a když né, tak se také nic nestane i tak si Vánoce užiji a s nimi i 10 dní volna vlastně z dneškem 11 dní. Snad se konečně alespoň trochu vyspím. Letošní rok a hlavně období od léta do zimy bylo jak doma, tak i v práci dost hektické.


Chtěla bych Vám všem popřát bohatého Ježíška a úspěšný a pohodový rok 2018.


Žádné komentáře:

Okomentovat