čtvrtek 7. prosince 2017

Adventní věnec podruhé

Tak včera jsem si udělala v práci volno - takové nucené.
Rozárka měla ve škole den otevřených dveří a rodiče se mohli přijít podívat do vyučování. Této možnosti jsem využila až letos neb máme doma předškoláčka, tak aby viděl, jaké to ve škole je.
Takže ráno jsem si všichni malinko přispali - vstávali jsem cca o hodinku déle.
V 7:30 odchod (odjezd) z domu a hurá do školy.
Myšák se ale po cca 20 min začal nudit, takže jsem mu půjčila telefon a on si hrál. Původní plán byl 1-2 hodinky ve škola a pak volné dopoledne. Jenže u nás není nikdy nic takové, jaké si to člověk naplánuje. Ve školce je Mikuláš s čertem. Takže hodinka ve škola, pak honem do auta a přesun do školky. Tam Mikulášská nadílka. Já mezitím z drahou polovičkou jedem pro jablka do sadu cca 30 min. od našeho městečka. Pak ještě na nákup do nákupního centra, tam rychlý oběd v Bageterii a hurá vyzvednou toho našeho předškoláčka.
Pak domů - já uklízím dětský pokoje - vyházet všechny poličky a utřít prach, protřídit hračky.
Mám co dělat, abych to do 15:00 hod stihla. Pak opět přesun do školy, kde má Rozárka vystoupení ve třídě, projít si školu, pohrát si, něco se dozvědět a v 18:00 jít domů.
No a doma ještě musí Rozárka udělat úkoly a do postele chudák padá v 20:30 úplně vyřízená.
No a já o dvě hodiny později.

Ale také jsem stihla malinko vyzdobit domov.
Adventní věnec dostal nové čerstvé větvičky.

Také jsem dala větvičky do vázy v obývacím pokoji - k šípkům. Vypadá to hezky. Mám tam i Barborky - ve skleničce od jogurtu. Letos jsem použila zlatici.
No a na chodbu nad schody jsem udělala to samé.
Loni jsem dávala větev ozdobenou háčkovanými a slaměnými ozdobami. Letos pouze šípky a větvičky. Uvidíme, zda to ještě ozdobím nebo nechám takto.

Na vchodové dveře jsem také pověsila zimní věnec - ten je umělí a používám ho již několikátou sezonu.
No a tím zatím moje aktivity doma končí.
Ještě mám nějaké rezervy.
Tak snad o víkendu stihnu další Vánoční výzdobu.
Jinak usilovně pracuji na posledních dárcích pro Ježíška, tak doufám, že vše stihnu a pod stromečkem bude to co jsem chtěla tam mít.


 

1 komentář:

  1. Já dělám taky každý rok adventní věnec a pálíme na něm svíčky, ale nikdy by mě nenapadlo ho nechat bez dozoru. I když jdeme spát, tak se pořádně podívám, jestli je knot opravdu uhašený. S ohněm jsem hodně opatrná. Topíme v kamnech, takže možná proto mám z ohně respekt. Dřív jsme topili dřevem, ale pak jsme zjistili, že jsou mnohem lepší topné pelety, tak si je objednáváme z https://www.pelety-premium.cz/topne-pelety-2/ a máme to bez práce.

    OdpovědětVymazat