pondělí 4. prosince 2017

Adventní neděle

Tak včera byla první Adventní neděle a já nestíhám.
Nemám výzdobu a story Adventní věnec je něco.
Adventní věnec - vlastně talíř jsem na stůl dávala až večer a foto podle toho vypadá.
Tak toto je můj Adventní věnec/talíř pro letošní rok
Svíčky jsem koupila včera dopoledne v Ikee - udělala jsem si s Rozárkou a babi a dědou výlet do Prahy.
Myšák musel zůstat doma neb ve čtvrtek měl teplotu.
Jo to ten víkend pěkně začal.
Ve čtvrtek po kroužku měl Myšák 37,6C a děsnou rýmu - v sobotu měl zpívat u rozsvícení stromečku, ale nešel.
V pátek doma z babičkou a dědečkem - ještě že babi byla doma a já nemusela do půlnoci vařit oběd.
V pátek už byl samá sranda, ale musel ležet.
V sobotu jsem si vymyslela, že budu vařit bramborové knedlíky plněné uzeným a se zelím. Takže mezi vařením oběda, okřikováním Myšáka jsem stihla ještě převléct povlečení. Drahá polovička šla do práce, takže jak já jim říkám - krocení zvěřince zbylo na mě.
Po o jsem ještě upekla tvarohový koláč, který jsem našla na stránkách Evulekotule.
Byl výborný. Snědl se dřív, než jsem stačila vyfotit.
No a zbytek soboty jsem odpočívala - večer jsem ještě z drahou polovičkou jeli na nákup - konečně jsem sehnali brusle pro ty moje dvě zlatíčka. Takže dárky pro Ježíška už pro ně mám všechny - tedy ještě chybí aktovka, která už je objednaná a na cestě.

V neděli mě naši přimluvili, abych s nimi jela do Ikee.
Koupila jsem tam svíčky nejen na věnec, ale i ty voňavé za 49 Kč - koupili jsem tyto:
Muškátový oříšek a vanilka - šedá barvička a potom Sladká vanilka - přírodní barvička
Také jsem koupila dárky pro neteřinky - a to zažehlovací koráky a šablony
Takže pro ně už mám také Ješíka.
Hurá - alespoň už má některé dárky kompletní.

Včer jsem vytáhla věnec a dala na stůl. Ten musím ještě dneska dodělat. Ještě tam chybí čerstvé větvičky, ale včera už byla tma, takže dneska doplním.

No a tento talíř už mám několik let a každý rok ho nějak měním.
Kupovala mi ho mamka někdy v roce 2012 a od té doby ho dávám na stůl každý rok.
Je to něco jiného než klasický věnec, ale mě to zatím vyhovuje. Možná příští rok vyměním za klasický zelený věnec. Tento věnec je taková malá recyklace.

Takto vypadal v roce 2014
 Takto v roce 2015

Koukám, že loni jsem ho ani nefotila.
No škola, ale myslím, že tam byli svíčky bílé.
No a letos jsem dala svíčky červené.

No a jak jste na tom s přípravami na Ježíška Vy? Už máte všechny dárky nakoupené?






Žádné komentáře:

Okomentovat