úterý 26. února 2019

Raglánový svetr podruhé - inspirace Kate Davies Desing

Tak mám hotovo. Dokonce i odzkoušeno.

Svetr má malinko užší rukávy a širší tělo, ale vůbec to nevadí.
Je teplý a přitom se v něm člověk nepotí. Prostě takový akorát do práce na naši zimu.
Ráda bych si upletla ještě jeden.
Tento je pletený od oka - má pár chybek, ale ty u dalšího nebudou.
Vlna - Alaska od firmy Drops.
Jehlice č.5
Použila jsem zbytek klubíček ze syslírny a ještě 4 dokoupila. Spotřeba celkem 12 klubíček.
Zbylá klubíčka použiji na zimní čepici.

Jako obvykle mám svetr malinko delší.
Inspirováno tímto svetrem
Kate Davies Designs uses modern technology to support its export-driven business
foto půjčeno ze stránky Kate Davies

No a už mám rozpracované další tři projekty. Nemůžu bez ručních prací být. Ještě bude jeden zimní/jarní teplejší svetr a pak bych si ráda upletla nějaký tenčí a také nové svetry pro děti.
Jo ten čas letí. Za chvilku bude jaro a teplé svetry odložím a jarních moc nemám. Kdyby tak měl den místo 24 hod alespoň o dvě více na pletení.

2 komentáře:

  1. Terezko, krásný svetr, moc ti sluší. Já nyní pletu ponožky a ponožky a ponožky. Jezdím s dcerou na rehabilitace, idál do kabelky, autobusu, čekárny.. sklízím pochvalné komentáře a obdivné pohledy, už se dnes pletení nevidí a pletení obou ponožek na kruhové jehlici nezná nikdo. Díky a krásné skoro jarní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko to znám. Já pletla svetr dokonce i v porodnici. Potřebovala jsem tehdy dodělat svetřík pro Ježíška pro neteř a tak jsem si pletení vzala sebou. Také pletu všude a hlavně ty ponožky. Jsou skladné, nemusím počítat oka a myslet na návod.
      Pletení se pomalu vrací, ale je to drahý koníček, který né každý ocení.
      T.

      Vymazat