pondělí 18. února 2019

Víkendový

Krásný víkend za námi a pracovní týden před námi.
Tento víkend se opravdu povedl. Ráno sice mrzlo, ale odpoledne bylo jarní počasí.
Původní plán jet v sobotu na lyže opět zkrachoval. Tentokrát měla rýmu ta naše cácorka. Zůstali jsem doma, ale nelitujeme vůbec.
Já vystříhala keříčkový rybíz, Rozárka si hrála venku s panenkou a Myšák střídavě jezdil kolem baráku na kole a hrabal se v kompostu. Kope tam tunel - asi se chce prokopat do Austrálie :-).
Jinak mě docela překvapilo, že za ten rok se na kompostu udělala nová hlína a docela pěkná. Loni jsem ho skoro celý rozvozili po zahradě. Takže možná ty jahody letos přesadíme.
Já jsem také v sobotu prvně pletla venku na zahradě - to mi chybělo.

Nahodila jsme na další ponožky - tentokrát pro tu moji cácorku.
No a zahrada se již také probouzí.
Krokusy již vylézají - v sobotu takto a v neděli byli o další cca 2 cm větší.
 Také petrklíč již zdárně roste
 Mini narcisky také vylézají.
 I klasické narcisky jsou již docela velké.
No a v neděli ráno jsme vyrazili do Ikei.
Já tam koupila nové krabičky na jídlo - s rozdělovníkem, pro děti do školy. Do jedné části svačina - chleba, buchta a do mističky ovoce nebo zelenina.

 

Eliminuji igelitové pytlíky.
Vrátili jsem se docela brzy a tak jsme ještě na cca hodinku vyrazili na zahradu. Bylo opravdu krásně.

No a co Vy a víkend. Jarní počasí je super.

Žádné komentáře:

Okomentovat