úterý 19. února 2019

Šaty

Dneska bych Vám ráda představila takového mého kostlivce.
Tyto šaty jsem si kupovala ve třetím ročníku na střední - kolik je to let raději ani psát nebudu. Nosila a pak se již dlouhé šaty nenosili a já je uklidila. Léta jsem je měla v šatně na ramínku a neustále přemýšlela co s nimi. Vyhazovat se mi je nechtělo až loni jsem si řekla, že s nimi něco udělám a budu je nosit. 
Jako dlouhé nic moc - prostě jsem se v nich sama sobě nelíbila. Mamka mi říkala, ať je nechám na hraní té mojí cácorce, ale to jsem nechtěla. Takže jsem vymyslela toto.


Šaty jsem ustřihla a mám mini šaty.


Vrhla jsem se na to v pátek - už o tom přemýšlím od Vánoc, ale nějak jsem se nemohla dokopat k tomu, abych to udělala. Takže v pátek jsem naměřila a ustřihla. Vyndala šicí stroj a chtěla šít. Jenže šicí stroj stávkoval. Prostě nefunguje. Drahá polovička mi říkala, vždyť máš ten svůj nový. Jo klasický šicí stroj je po mamce cca 30 let stará Husqvarna. Nový je overlock. Takže jsem alespoň začistila spodek a...
V sobotu večer vzala jehlu a niť a ručně zapošila.
No a co ze zbytkem?
Ušila jsem té mojí cácorce sukni. Do pasu jsem našila náplet a do něj gumu. Sice to na overlocku šlo blbě, ale dala jsem to. Rozárka je nadšená a sukni tahá zatím na doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat