pondělí 3. března 2014

Jarně-podzimní čepička

Včera večer jsem dodělala tuhle čepičku pro mého broučka.
Je pletená ze Sportiva coton na jehlicích číslo 3.
Pro kluka se mi daleko víc líbí pletená čepička než háčkovaná.
No a na jaro jsem zjistila, že tento materiál je výborný.
Spousta maminek háčkuje jarní čepičky ze100% bavlny -  Catanie, Camilla a další.
Byla jsem také jednou z nich až do loňska.
Ale ruku na srdce.
Zkoušela jste si ji některá vzít na hlavu?
Já jsem si pro sebe uháčkovala podzimní čepici z Camilly.
Nehřeje, když foukne vítr tak profoukne.
Prostě nevyhovuje.
Hledala jsem něco lepšího, co bude lehké, ale na druhou stranu neprofoukne a trošku i zahřeje.
No a sportivo coton splňuje všechny předpoklady.
Jinak loni jsem z něho dělala pro prcky tyto čepičky.
Pro malou a malého
původně jsem uděla tyto z Camilly, ale přesunula jsem je na takové to přechodné období jaro-léto
pro malého
pro malou

Pokusím se sepsat návod na tuto čepičku.
Je univerzální, takže ho bude možné použít jak na Sportivo,Camillu, Katku či jiné slabé vlny

Žádné komentáře:

Okomentovat