středa 19. března 2014

Vlasy našich babiček a ty naše - pokračování

Tak poreferuji jak jsem dopadla s vlasy.
Před necelým měsícem jsem psala, jak se mi poslední dobou mastí vlasy.
No a jak to vypadá teď?
Řekla bych, že se pomalinku zlepšují.
Nakoupila jsem pár věcí.

Pivní šampon z Manufaktury - před časemjsem ho používala a docela  mi vyhovoval, tak jsem koupila znovu.
Pak jsem koupila obyčejný kopřivový šampon
a kopřivovou vodu na vlasy.
Tu používám, když nemám čas nebo zapomenu si uvařit odvar ze sušené kopřivy.
No a nakonec mám nezbytného pomocníka - obyčejný suchý šampon práškový.
Používám ho s přestávkami už řadu let.
Právě jako první pomoc.

No a na závěr
Vlasy se teď snažím mýt každý 3 den - né ob den jako tomu bylo doposud.
Sice prvních 14 dní to bylo děsné, ale vydržela jsem.
Vlasy jsem třetí den měla mastné jak myš.
Druhý den jsem používala na ofinu a spánky suchý šampon a 3 den přetrpěla.
Teď to vypadá tak,
že první den vlasy surp (myji den předem večer - ráno nestíhám a večer stahuji vlhké do drdolu - krásně se druhý den vlní)
druhý den vypadají docela dobře - jenom když odpoledne někam vyrážím tak občas vezmu ofinu suchým šamponem
no a třetí den večer myji no a ráno vetřu malinko suchého šamponu do ofiny a spánků a vlasy vypadají opět dobře.
Snad se mi to zlepší a suchý šampon nebudu muset druhý den používat vůbec a třetí den jen občas.

Hezký den všem

PS: někde na nějaké diskusi jsem si přečetla, že modelky, které propagují šampony či barvy vůbec nemusí mít vlasy, které nám ukazují. Vše je prý dílem počítače. Někdy prý na focení přijde krátkovlasá blondýnka a v reklamě je z ní dlouhovlasá tmavovláska s hustými vlasy.


Žádné komentáře:

Okomentovat