čtvrtek 20. března 2014

Žemlovka trošku jinak



K předloňským Vánocům jsem dostala od mamky kuchařku - Kuchařka pro dceru.
Většinou podle kuchařek moc nevařím.
Spíš si tak nějak vymýšlím recepty sama.
No ale chtěla jsem udělala hráškovou polévku trošku jinak, než obvykle a tak jsem sáhla po této kuchařce.
Polévka tam sice nebyla, ale během listování jsem narazila na něco jiného.
Našla jsem recept na žemlovku.
Není to klasická žemlovka s jablky, ale místo nastrouhaných jablek tam patří meruňky
a místo tvarohu zakysaná smetana.
No a jak tato žemlovka dopadla.
Místo meruněk jsem otevřela broskvový kompot,
malý mi pomáhal a já vzala konzervu, nepřečetla si co to je
no a místo meruněk na mě vykoukly broskve.
Tak to byla žemlovka z broskvemi.
Chutnala božsky.
Příště vyzkouším z meruňkami.
A také další recepty z této kuchařky.
Vypadají docela jednoduše.
Krásný slunný den.

1 komentář:

  1. Tuto kuchařku mám doma taky a vařím podle ní hodně ... můžu doporučit. Zatím všechno co jsem podle ní vařila je skvělé!
    Na žemlovku ještě nedošlo (manžel jí moc nemusí) ... díky za tip, určitě vyzkouším ;)
    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat