středa 14. října 2015

Háčkované čepičky, vestička podle Milo, knížka aneb YARN ALONG 51

Konečně můžu odtajnit dárky pro neteře.
Jedné k svátku a druhé k narozeninám.
Takže obě dostaly háčkované čepičky.
Vlna - akryl, háčkováno od oka.
Aby si je nepletly tak každá dostala jinou barvičku knoflíků.

Starší dostala tmavě růžové se světlým
No a mladší dostala světle růžové se žlutým,
aby se jí to hodilo k vestičce.
Vestička je pletená podle vestičky Milo z Ravelry od Georgie Hallam

Vestičku jsem pletla loni v září.
No a měla být původně pro kamarádky holčičku k Vánocům,
ale jí byla moc velká
Neodhadla jsem velikost.
Jak už jsem dřív psala,
nekoupila jsem si návod,
ale pletla jsem metodou pokusu a omylu.
Tak jsem ji zamýšlela dát 4 leté neteři k loňským Vánocům,
ale nějak jsem na ni pozapomněla a našla ji až po Vánocích.
Takže ji dostala až teď.
A asi jsem udělal dobře.
Loni by jí byla ještě velká.
Letos je akorát.

No a co čtu?
Stále to samé.
Každý večer před spaním jednu či dvě stránky.
Víc nezvládám.

This are crocheted caps for niece
and knitted vest inspired by Milo.
I knitted vest last September.
Well, I read a book still the same.
I have no time to reading.

Žádné komentáře:

Okomentovat