úterý 13. října 2015

Mišákovo čepička - upgrade

Včera bylo ráno mrazivo.
Docela mě to překvapilo.
Tak jsem ve skříni našla tuto čepičku.
Pletená loni na jaře.
Návod najdete tu.
Odpoledne jsme šli na procházku,
bylo krásné, sluníčko, listí na chodníkách,
prostě krásné počasí jako stvořené na procházku.
No a já si během procházky všimla,
že malému je čepička krátká - kouká mu ouško.
Takže co teď.
Čepička je pletená od spodku.
Párat se mi celé ujímání nechtělo.
Takže jsem napletla od spodku.
Před

Po

Stačily pouhé 3 řady.
Není to sice to pravé,
ale letos a možná příští rok ještě poslouží.
Čepička je pletená z ponožkovky od Vlnapu - s příměsí bavlny.
Takže ideální na teď.
Nechce se mi dávat dětem bavlněné - ty nehřejí
a ani zimní s merinem - ty mi přijdou ještě teplé.
Takže tato je ideální.

Žádné komentáře:

Okomentovat