pátek 30. října 2015

Zimní pletené svetry

Toto je můj první pletený svetr.
Začala jsem ho plést, když jsem chodila do 3 třídy
a za rok jsem ho dopletla.
Nikdy jsem ho nenosila,
protože než jsem ho dopletla,
tak mi byl malý.
Čekal ve skříni - nechtěla jsem ho vyhodit.
A teď se hodí.
Už bude té mojí cácorce.

No a další svetry?
Neustále si říkám, že nemám svetry na zimu.
Mám spoustu bavlněných,
ale teplejší mám jenom 2 kupované,
který nosím.
No jak jsem ale prohlížela fotky na tomto blogu,
tak jsem zjistila, že svetrů mám dost.
Jen jsem na ně zapomněla.
Budu je muset vytáhnout.

 Jo tak tento není můj,
ale byl Rozárky a pak ho nosil Mišák.
Už je mu ale malý.
Asi budu muset uplést nový s Medvídkem Pú.
Malý ho má rád.
Jo tak tento už je můj.
Pletený podle Vereny,
cca před 15 lety.
Původně byl s 3/4 rukávem,
ale v létě v něm bylo horko
a na zimu se nehodil.
tak jsem napletla rukávy
a hezký svetr byl na světě.
Takže musím najít a v pondělí budu v práci za kočku.

Tento je zimní z Valašky.
Ten se do práce nehodí,
ale na zimní či podzimní procházky bude akorát.


 Tyto dva jsou pletené podle Vereny.
Černý byl pro mou sestru a bílý je můj.
Ségra ho nenosila a tak mi ho dala.
Ty bych mohla do práce nosit.
Vypadají pořád krásně.
Jsou ze 100% akrylu - myslím od Vlnapu Perleta

Tento je z nějaké párané vlny.
Ten už je tak na doma,
není už tak hezký.
Nebo se Vám líbí?
Nosili by jste ho ještě do práce?

Tento je pletený cca před 8 lety.
Je to 100% angora.
Nosím jen při velkých mrazech,
jinak je mi v něm horko.
No a poslední je loni pletený.
Spíš než svetr je to maxi svetr nebo krátké šaty.
Je z Merina od Vlnapu.
Ten jsem zatím nevytáhla,
ale za chvilku vytáhnu.

Takže když to tak vezmu,
tak svetrů mám hodně,
jen jsem na ně zapomněla.
Ale nějaký si uplétu.
Vlnu mám.
Chtěla bych zapínací.
Už se těším na tvoření.
Snad po Vánocích bude nový svetři.

Žádné komentáře:

Okomentovat