středa 27. dubna 2016

Háčkované čtverečky - deka v ohrožení aneb YARN ALONG 75

V lednu jsem si ještě bláhově myslela, jak deku nebo spíš deky dokončím letos.
Začala jsem loni a moc jsem toho za ten rok nestihla.
Neustále byly jiné a jiné projekty a já na konci roku zjistila, že nemám nic hotovo.
Tak jsem si letos řekla, že se do toho obuji a obě deky pro děti dokončím.
No ale už máme skoro konec 4 měsíce a já nemám skoro nic.
A v hlavě spoustu dalších projektů co vyrobit a na deku nějak není čas.
Snad, až bude venku tepleji a já si na chvilku sednu na zahradu, tak budu háčkovat čtverečky a deka bude přibývat, ale takto to nejde.
Zatím mám toto.



No a to je opravdu, ale opravdu málo.
Tak možná až příští rok je stihnu dokončit.
Vlna je Sportivo Coton od Vlnapu - kupováno před lety v akci.
Háček č.3 - jde to opravdu hodně pomalu.
Pro tu moji princezničku bych chtěla uháčkovat podobnou, jenom v jiné barvě.
Uvidíme co stihnu. Pokud bude hotová pouze jedna deka, tak bude čekat schovaná na další Vánoce, až budou obě. Chtěla bych je dětem dát současně.

No a na čtení nemám čas.
Stále čteme večer před spaním Pohádkového dědečka.

Ještě pár pohádek a budem vybírat novou knížku.
Už se těším na jinou.

Žádné komentáře:

Okomentovat