čtvrtek 12. července 2018

Ze zahrádky

Tak toto jsem sebrali na zahrádce předevčírem.
Borůvky zrají, kedlubny už jsou dost velké a také drahá polovička přinesla 3 svačinkové okurky z venku.
No a včera jsem Vám vyfotila, odkud je vzal.
Udělala jsem takový pokus. Letos prvně jsem si vypěstovala okurky ze semínek. 4 okurky jsem po dvou umístila do velkých květnímu na balkon rodičů (obr. níže) a další dvě jsem dala zkušebně ven. 
Z těch venku už jsme sklidili jednu na dovolenou a teď další tři a ještě tři jsou na okurce a sousta další dorůstá.
 Tady je naše mini okurka venku
 No a jedna velká je i na balkoně.
Tady jsou ovšem okurky daleko větší - už se vyšplhali na náš balkon. Zatím je tam jedna velká, ale také spousty malých, které doufám postupně dozrají.
Okurková sezona právě začala. Příští rok to doufám zopakuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat