pondělí 16. července 2018

Ze zahrádky

V sobotu jsem sklízela naší úrodu.
Takže jsem otrhala všechen (tedy skoro všechen) červený rybíz.
 Letos jsou hrozny opravdu velké.
Kuličky jsem dala do mrazáku. Ještě v sobotu v poledne jsem byla přesvědčená, že ve sklepě mám ještě dost rybízové marmelády. Chyba - nemám. Nemám tam již ani skleničku. No a rybíz na marmeládu již také nemám. Ještě že mám tchyni. Ta marmeládu letos dělala a tak si ji od ní vezmu.
Také jsem otrhala poslední borůvky - ty jsem trhala na dortík pro naši malou. V neděli jsem dělala narozeninový dort.
Také jsem otrhala pár lesních jahůdek - opět na dort.
Také již trháme mrkvičku - tahle byla do polévky. Po dlouhé době jsem dělala hovězí vývar.
No a rajčátka už také máme svoje - zatím jenom málo, ale i tak je to dobrý.
 
 V pytlích jich ještě bude dost - pomalinku dozrávají.
Také na balkoně dozrávají další okurky - teď tam jsou 4 kousky.
No a i hortenzie se rozhodla letos krásně kvést.
 
Jen ji musím trošku vyplevelit - je tam docela dost plevele.

Žádné komentáře:

Okomentovat