úterý 15. ledna 2019

Míša a Míša

Ještě jeden projekt, který jsem dokončila těsně před Vánocemi.
Háčkovaný medvídek pro tu moji cácorku. Dostala ho od Ježíška a radost byla veliká.
První jsem uháčkovala pro Myšáka v roce 2012. Té mojí Rozárce se také líbil a chtěla ho. Já jí ho slíbila, ale jak šel čas, tak jsem na něj zapomněla. Až letos někdy v září si vzpomněla, že by ho chtěla také. Takže jsem vytáhla návod, našla vlny, háček a začala háčkovat.
Medvídci jsou podle stejného návodu, ale ten první je háčkovaný tak, že jsem každou řadu končila pevným okem do prvního oka řady. Druhý jsem háčkova stále do kola.
Nakonec jsem ráda, že je každý jiný.



Použila jsem všechny zbytky světle hnědého Merina od Vlnapu a ještě přidala klubíčko béžové vlny od Vlnapu. Bohužel nemám etiketu a tak nevím, co to je - může to být Confotr či Perleta.
Háček číslo 3.
A návod najdete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat