pondělí 7. ledna 2019

Projekty 2018

Rok 2018

Dnešní příspěvek je moje zhodnocení roku 2018 - né celého roku, ale toho kreativního.
V roce 2016 jsem se rozhodla, že si vždy na začátku nového roku - tedy v lednu - vytvořím příspěvek, který bude obsahovat všechny moje handmade projekty za uplynulý rok. Chtěla jsem mít vše hezky pohromadě.  Již několikrát mi to pomohla se lépe orientovat v projektech, které jsem již vytvořila - hlavně, když jsem něco tvořila znovu a nemohla si vzpomenout podle čeho.
Projekty jsou seřazené podle měsíce, ve kterém  byly dokončeny nebo vloženy na blog. Takže pokud budete chtít vědět víc o určitém projektu, mrkněte na měsíc, ve kterém byl projekt dokončen.

No a začínáme:

  Leden

Leden jsem začala recyklací tepláků po cácorce. Myšák neustále trhá tepláky a tak jsem vytáhla holčičí a začala maskovat. Místo původní kytky vznikla super riflová kapsička.
Dále jsem upleta nákrční pro cácorku k již hotové čepici. Od Ježíška jsem dostala knížku Norských vzorů a tak jsem hned musela vyzkoušet. Takže  vznikl nákrčník s norským vzorem

Sněhulák z bambulek s háčkovaným kloboukem - dělaný jako výzdoba do školky.
 
Ponožky pro moji cácorku

Ponožky zbytkovky pro mou maličkost - miluji pletení ponožek zbytkovek.

Riflová sukně pro Rozárku z mých kalhot

Šedý raglánový svetr pro moji maličkost


Únor

Šátek pro Rozárku

Ponožky pro moji babičku k narozeninám

 Tunika/ šaty s norským vzorem

Březen

Rukávy na tuniku

Do háčkovaná deka - začátek v roce 2015

Velikonoční věneček

Duben


Sukně a kraťasy pro prcky


Pletené návleky na ruce - 5 kousků (pro paní učitelky do školky)

 Květen

 Ponožky pro manželovo sestřenici


Červen

Norská tunika

 Norská tunika s rukávy

Červenec

Pánské ponožky pro švagra na Vánoce


Dámské ponožky pro sestru k Ježíšku

Další dámské ponožky - ty jsou pro mě od Ježíška



Dětské ponožky pro cácorku a našeho prcka

Srpen


Svetřík minimalist - ten je můj, ale dcera si na něj brousí zuby

Letní sukně pro Rozárku a pro mě

 

 

 

 


Pletené ponožky pro manžela od Ježíška

Září

Ponožky pro tu moji cácorku - v srpnu upletené v září publikované


Ponožky pro mamku k narozeninám- chtěla nějaké barevné

Ponožky pro taťku - opět pro Ježíška

Ponožky pro mamku - také pro Ježíšek

Říjen

Pletené ponožky pro neteřinku


Dopletený v září, publikovaný v říjnu - svetřík pro tu moji cácorku

Další dětské ponožky - pro neteřinku (tentokrát tu druhou)

Ponožky pro synovečka

Návleky na ruce

Dívčí ponožky - pro neteř

Listopad



Háčkovaná deka pro Rozárku

bezprstové rukavice
ponožky pro babičku
Ponožky pro manželovo babičku  - ty zelené

Všechny ponožky pro Ježíška - letos celkem 15 párů

Prosinec

Recyklovaný věneček - kruh z jarního a sněhuláček vrácený ze školky
 

No a teď ještě v lednu publikované, ale v prosinci dokončené.

Raglánový svetr pro manžela

Ponožky zbytkovky pro Myšáka


No a nakonec Míša pro tu moji cácorku - je to ten světlý
 No a to je pro rok 2018 vše.
Jsem zvědavá, co vše stihnu v roce 2019.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat