pondělí 28. ledna 2019

Už v tom zase lítám - ponožky aneb střípky z víkendu

Už v tom zase lítám - opět pletu ponožky. Poslední pár jsem upletla koncem prosince - tzv. zbytkovky pro Myšáka a již mu pletu další. Chudák skoro ze všech ponožek vyrostl. Má snad jen dva páry, které jsou mu OK. Jinak jsou menší a jsou jen na spaní.
Včera jsem nahodila - vzala jsem z krabice zbytkovek dvě malá klubíčka - zeleno/modrá kombinace. Tak snad vystačí na celý pár a nebudu muset dodávat jinou barvičku.

Až dopletu tyto, tak bych ráda upletla ještě té mojí cácorce neb je na tom podobně jako Myšák.
No a poté bych chtěla uplést ještě nějaké pro sebe a pak začnu plést ponožky pro Ježíška - zatím dospělácké.

Také jsem dokončila baret - vlastně mi z toho vyšla čepice. Původně to měl být baret, ale použila jsem tenčí přízí a jehlice a vyšla z toho čepice.
Pokus o vyfocení.
Napřed na posteli
 Poté na hlavě
 Nejlépe dopadla na koleni
Vlna - Timmy od SDS - zbytky z méno svetru.

V sobotu u nás ráno sněžilo. Po obědě jsem se vypravila z dětmi na boby. Tam, kde normálně bobujeme nebylo skoro nic, a tak jsem se vydali dále. Tam bylo malinko více, ale také nic moc. Takže děti 3x sjeli kopeček a pak menší procházka.
No a já se tentokrát oblékla normálně - tedy aby jste chápali. Nevzala jsem si svoji obvyklou lyžařskou bundu a softshell kalhoty, ale zateplené leginy a kabát. No a aby mi nebyla zima na nohy, tak jsem vyhrabala svoje návleky na nohy, oblékla pletený svetr a ponožky a vyrazila ven.

Takže to byla sobota. V neděli měli děti závody a venku to vypadalo jako na jaře. Po sněhu ani památky a sluníčko svítilo a travička byla zelená. Prostě počasí jak na apríla.




Žádné komentáře:

Okomentovat