pondělí 21. ledna 2019

Víkendový

Dneska po dlouhé době vkládám víkendový příspěvek. Né že by se u nás nic o víkendech nedělo, to né. Ono se toho děje docela dost, ale já tak nějak nemám čas fotit.
Takže čím začnu?

Třeba knížkou - Oběd v Paříži od Elizabeth Bard.

Tato knížka mi vedle postele leželo hodně dlouho. Měla jsem jí půjčenou od mojí mamky. Četla jsem ji snad 1/4 roku. Nějak jsem se do ní nemohla začíst. Na mou obhajobu, proč tak dlouho čtu jsem ještě souběžně s ní četla knížku  Příběh skříně od Veroniky Blala Hubky. Ale i tak to bylo dlouho. Čtu si každý večer cca 10 min, ale prostě tahle knížka mi nějak nesedla. Nějak jsem se do ní nedokázala začíst, tak jako do ostatních knížek. Ráda čtu knížky o Pařížankách a jejich stylu, ale tahle mi prostě nesedla. Je to, jak píší, milostný příběh prokládaný kuchařskými recepty. Možná jsem od ní čekala  více.  Přečetla, vrátila a už se k této knížce nevrátím. Na začátku jsem si říkala, že bych zkusila i další díl - Piknik v Provence. Ale po přečtení knížky do toho již nejdu. A místo toho jsem začala číst další díl Aristokratky od Evžena Bočka - dárek od Ježíška.

V sobotu jsem opět vyrazili na lyže. Děti se učí a já vlastně také. Naposled jsem na lyžích stála před cca 13 lety a ani tehdy jsem nejezdili často. Letos jsme byli na lyžích již 3x a ještě bychom rádi jezdili. Sice je to dost únavné, neb cesta na hory trvá cca 2 hodiny. No ale co by člověk pro děti neudělal.
V sobotu tam bylo tak krásně.

No a v neděli dopoledne jsem se pustila do pečení štrúdlu.
Nechápu proč se mi pokaždé trhne.


Pro velký úspěch jsem odpoledne pekla další dva kusy. Nějak jsem to neodhadla a po o už nebyl. Děti si ho vzali dneska do školy na svačinu a zbyly z těch dvou dalších jen 4 patky a cca 15 cm proužek.
Dětem štrúdl chutná.

No a také jsem trochu tvořila, pletla a odpočívala.
O tvoření a pletení zas někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat